Zadania

OD XII KORPUSU BIAŁYCH KRUKÓW

1.

Przychodzisz do Bazy Białych Kruków chętny/a do przyjęcia zadania. Ostatnio zdarzył się atak Shadow Fang'ów na jeden z ich magazynów. Nikt z żołnierzy nie ucierpiał lecz skradli jednego z niezmutowanych, szkolonych szczeniaków. Generał wahał się przed zleceniem tego zadania komuś spoza Korpusu, ale ostatecznie się przełamał darząc cię wielkim zaufaniem.

Wymagania:

  • Przynajmniej 700 słów
  • Przebieg operacji z włamaniem do bazy Shadow Fangów oraz ucieczką przed ich pościgiem
  • Opisy kryjówki wroga
Nagroda:

  • 200 pkt
  • Wielofunkcyjny scyzoryk z m.im nożem czy krzesiwem

2.

Dostajesz od Generała na pozór dość proste zadanie. Dano ci mapę, potrzebne informacje w których opisano, że masz dostarczyć leki do OHN do wieczora. Musisz przedrzeć się przez nieprzyjemny, gorący klimat. Słońce sprawia, że dostajesz lekkich halucynacji i zawrotów głowy, a do tego w oddali zauważasz stado mutantów czających się na ciebie.

Wymagania:

  • Przynajmniej 700 słów
  • Opis podróży oraz starcia z mutantami
  • Wrażenia na widok Bazy OHN i ludzi którzy tam przebywają

Nagroda: 

  • 200 pkt
  • Apteczkę z podstawowym zaopatrzeniem medycznym typu bandaże, środki przeciwbólowe, przeciwzapalne itp.


3.

Korpus wzywa ciebie w błahej sprawie. Ostatnio wiatr przyniósł sporo piasku który był dosłownie wszędzie. Wszyscy wolni żołnierze zabrali się za sprzątanie, ale i tak marnie im idzie, dlatego chcą zatrudnić kogoś z zewnątrz. Masz do wyboru parę miejsc: magazyn z bronią, z zapasami, laboratorium i obszar mieszkalny.

Wymagania:

  • Przynajmniej 600 słów
  • Opis miejsca które ma sprzątnąć
  • Jakiś dialog z żołnierzem bądź niespodzianka

Nagroda:

  • 200 pkt
  • Poprawienie Relacji z Korpusem (jeśli nie podpadnie się przełożonym)



OD SHADOW FANG

1.

Zadanie zostało przekazane szybko i zwięźle. Miałeś/aś znaleźć handlarza, który raz na tydzień odwiedza główny plac w Londynie, Musiałeś/aś jedynie zdobyć jego zaufanie, a następnie go okraść z cennego kuferka z zabytkową bronią. Nie powiedzieli ci nic więcej, gdyż nie zbyt darzą cię zaufaniem.

Wymagania:

  • Przynajmniej 600 słów
  • Opis terenu i handlarza
  • Jakiś dialog czy opis jak się zaprzyjaźniasz z mężczyzną
  • Sposób w jaki go okradłaś
Nagroda:

  • 200 pkt
  • Mały pistolet BEZ amunicji


2.

Chcąc nie chcąc przydzielono ci zadanie by wkraść się do gniazda zmutowanych ptaków. Miałeś/aś im zabrać jaja, które okazały się przysmakiem wśród pracodawców. Nie rozumiałeś/aś ich, ale przystałeś/aś do zadania.

Wymagania:

  • Przynajmniej 600 słów
  • Opis potwora i gniazda oraz sposób w jaki ukradło się jaja
Nagroda:

  • 200 pkt
  • Parę jajek, które można spożyć do 3 dni po ukończeniu zadania

3.

Czułeś/aś się dziwnie. Wszyscy członkowie tej bandy byli niezwykle nerwowi. Bałeś/aś się zapytać, lecz ciekawość wzięła górę. Ostatecznie skończyłeś/aś z zadaniem wykradzenia ważnych danych z Korpusu Białych Kruków. Zadanie nie było łatwe ze względu na ochronę tego miejsca, a zarazem wyposażonych żołnierzy.

Wymagania:

  • Przynajmniej 700 słów
  • Opis placówki ,całej operacji oraz sposobu w jakim ominięto konfrontacje z żołnierzami

Nagroda:

  • 200 pkt
  • Zwiększenie szansy dołączenia w ich szeregi


OD OHN

1.

Ze środka pomieszczenia dobiegały głośne krzyki i jęki sugerując, że ktoś bardzo cierpi. Wchodząc do pomieszczenia zauważyłeś/aś, że na łóżku leży mała dziewczynka z misiem i głośno płacze. Potrzeba było nastawić dziewczynce przedramię oraz wyciągnąć kulę z nogi. Wolontariusze usiłowali uspokoić dziewczynkę, więc na ciebie spadło zadanie z nastawieniem kości oraz wyciągnięciem kuli i opatrzeniem rany. 

Wymagania:
  • Przynajmniej 600 słów
  • Opisz zabieg
  • Dialog z dziewczynką bądź wolontariuszami
Nagroda:
  • 200 pkt
  • Bandaże oraz woda utleniona
  • Pluszak od dziewczynki w ramach podziękowania

2.

Zapłakana matka podeszła do ciebie błagając Cię o coś jednak nie byłeś/aś w stanie tego zrozumieć. Po chwili gdy się już trochę uspokoiła, dowiedziałeś/aś się, że chodzi o zaginionego chłopca. Podała Ci dwa miejsca w których prawdopodobnie może się znajdować, a ty obiecałeś odszukać dziecko. 

Wymagania:
  • Przynajmniej 700 słów
  • Opisz miejsca prawdopodobnego przebywania dziecka
  • Dialog z dzieckiem i ewentualna obrona przed mutantami
Nagroda:
  • 200 pkt
  • Batony zbożowe

3.

Postanowiłeś/aś zostać na noc by pomagać przy chorych, jednak nie było Ci to dane, bo wbiegł do pomieszczenia spanikowany chłopak. Zaczął krzyczeć, że jacyś ludzie się zbliżają. Postanowiłeś/aś pomóc w odparciu ataku najeźdźców. Miałeś do wyboru dwie opcje: Walka bądź namówienie intruzów na odejście w pokoju.

Wymagania:
  • 700 słów
  • Opisz w jaki sposób został odparty atak.
Nagroda:
  • 200 pkt
  • Pomoc lekarska
  • Ciepły posiłek

DODATKOWE Z OREMARU

Porwano cię. Zostajesz zamknięty/a w skrzyni i wpakowany/a do samochodu, który ma cię zabrać do zleceniodawcy. Nie bardzo ci się to podoba, ale chwilowo nie masz żadnej drogi ucieczki. Nie wiesz ile czasu minęło, lecz wtem samochód gwałtownie hamuje, a skrzynia z tobą wypadła z naczepy rozwalając się. Chcesz skorzystać z okazji, lecz kontem oka zauważasz jeszcze jedną skrzynie i wychodzącego z niej chłopaka. Miał ranną rękę, która obficie krwawiła. Chciałeś/aś do niego podejść, lecz w tym samym momencie z samochodu zaczęli wychodzić porywacze. Oboje zaczęliście szybko uciekać w stronę otaczającej was puszczy.

Wymagania:
  • Ponad 1000 słów
  • Range Starszego kaprala wzwyż
  • Opis porwania, podróży , oraz dalszej przeprawy do miasta
  • Trzeba odnaleźć Oremaru , pomóc mu i zapoznać
  • Jeszcze jedna akcja tuż przed powrotem do miasta
  • Dać do dokończenia Oremaru, gdy już się wróci do miasta
Nagroda:
  • 300 pkt
  • Przyjaźń z Oremaru
  • Szansa by zostać nosicielem AIDS co daje nietykalność przed mutantami (tak wiem...cudowna nagroda)

    Brak komentarzy:

    Prześlij komentarz